loading...
طراحی سایت در اصفهان
حسین رحیمی بازدید : 169 سه شنبه 09 آبان 1396 نظرات (0)

بدون شک بهترین و اقتصادی ترین روش تبلیغاتی ، تبلیغات اینترنتی است . قبل از شروع تبلیغات اینترنتی بهتر است نسبت به طراحی سایت اقدام نمایید تا تبلیغات شما بازدهی بیشتری داشته باشد و به غیر از نمایش آگهی در اینترنت با ارجاع به سایت شما در جهت افزایش رتبه سایتتان نیز تاثیر مستقیم داشته باشد . قطعأ طراحی یک وب سایت یا طراحی فروشگاه اینترنتی قوی، تأثیر مثبت و مهمی در فعالیت شما و جذب مخاطبین خواهد داشت .

طراحی سایت در اصفهان

پایه و اساس سایت طراحی شده توسط شما باید بر مبنای هدف باشد .

هدف چیست : در بسیاری از موارد وب سایت ها درباره محصولات خود و کسب و کارشان توضیحاتی را ارائه می نمایند ولی افرادی که به دنبال این محصولات هستند در موتورهای جستجو بدنبال کلمات دیگری جهت رسیدن به این محصولات و وب سایت های مرتبط تلاش می کننددر ابتدا باید نسبت به کلمات کلیدی سایت خود و انتخاب بهینه کلمات اقدام نماییم . انتخاب مناسب خود الگوریتم های خاصی دارد و البته اصول مربوط به چگالی کلمات کلیدی، اصول بارگزاری عکس های سایت شما و هر مطلبی که پایه بهینه سازی سایت شما باشد باید رعایت شود که فعلا از گفتن آن اجتناب می کنیم . صرفا یکی از موارد انتخاب بهینه کلمه کلیدی را توضیح می دهیم.

[https://www.aparat.com/v/fDFvX]

 

ساده ترین روش یافتن عبارات کلیدی

روش دیگر برای یافتن عبارات کلیدی وبسایت , جستجوی کلمه در گوگل می باشد که گوگل در زمین جستجو پیشنهادهایی را به شما ارائه می نماید از این عبارات نیز می توانید در ایجاد مقالات و همچنین عنوان بندی صفحات وب سایت خود استفاده نمایید.

طراحی سایت در اصفهان

فرض مثال تجارت شما طراحی سایت می باشد و در شهر اصفهان فعالیت دارید . به جای انتخاب کلمات کلیدی مثل طراحی سایت ، که در صورت انتخاب این کلمه با رقبا سر سختی در گوگل روبرو هستید ، بهتر است بر اساس منطقه تجاری خود نسبت به انتخاب کلمه کلیدی اقدام نمایید . صد در صد انتخاب کلمه کلیدی بهینه طراحی سایت در اصفهان می باشد . به عبارت دیگر تمامی توان شما در قرار گرفتن در صفحات اول گوگل بر جستجوی محلی باشد تا سریعتر در اولین صفحات گوگل قرار بگیرید و بازدهی بالاتری داشته باشید .

این مثال برای اکثر تجارت ها صادق است . به عنوان مثال در صورت فروش لوازم بهداشتی در شهر اصفهان ، باید دقیقا کلیه مانور خود را بر محتوای سایت بدین کلمه معطوف نمایید . این نوع مدیریت محتوا برای بهینه سازی سایت بر اساس منطقه جغرافیایی تاثیر زیادی دارد و در مثالهای ذکر شده برای سئو سایت در اصفهان بسیار پر کاربرد است و شما را به هدفتان نزدیک تر می کند . پیشنهاد می شود برای شروع کار بدین شکل نسبت به جذب مخاطب اقدام نمایید .

 

بعد از طراحی سایت و قراردادن محتوای مناسب بر مبنای هدفتان ، حال وقت آن رسیده است که نسبت به تبلیغات اینترنتی اقدام نمایید . در همین راستا بهترین روش قرار دادن تبلیغ شما در سایت هایی است که اکثرا مخاطب آنها به آن شهر محدود می شود و سازگاری بیشتری با الگوریتم های جست و جوی گوگل و دیگر موتور های جست و جو داشته باشند رتبه بهتری در نتایج جست و جوی کلمات مورد نظر به دست خواهد آورد و همین عامل احتمال بازدید سایت را توسط کاربران بسیار بالا تر خواهد برد. و یا در جستجوهای اینترنتی با کلمه شهر مورد نظر ، آن سایت جایگاه خوبی در گوگل داشته باشد . سایت هایی نیز هستند که تبلیغات هدفمند دارند و شما را در رسیدن به این هدف و معرفی وبسایت شما به مخاطبان یاری می کنند.

طراحی سایت در اصفهان

همچنین ثبت مکان شما در گوگل مپ بسیار مفید است و کمک بسیار زیادی در رسیدن به نتایج اول گوگل در جستجو های محلی local search می شود این ویژگی باعث خواهد شد موتور های جست و جو به راحتی از تغییرات ایجاد شده بر روی سایت شما آگاه شوند. به روز شدن سایت مپ یا به عبارت دیگر ایندکس شدن تغییرات سایت مپ در موتور های جست و جو موجب افزایش سئو سایت می شود. از طرف دیگر اگر صفحه ای یا مطلبی از روی سایت ما حذف شود و در مطالب یا صفحات دیگر لینکی به صفحه حذف شده داده شده باشد سایپ مپ می تواند کمک بسیار زیادی برای شناسایی لینک های خراب به ما بکند. بنابراین می توان گفت می توانیم با کمک سایت مپ از افت سئو سایت خود جلوگیری نماییم. سایت مپ در برخی از سایت ها به طور اتوماتیک ایجاد شده و نیازی به ایجاد به صورت دستی ندارد. این کار توسط افزونه هایی انجام می شود که در طراحی سایت از آن ها استفاده شده است.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد

شرکت سپاهان گستر با بیش از 13 سال سابقه طراحی سایت و پرتال های تجاری آمادگی خود را در جهت طراحی و بهینه سازی سایت به بهترین شکل ممکن و با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی ها اعلام میدارد

جهت مشاوره رایگان میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن : 03136411130

همراه مدیر واحد : 09126900023

سامانه پیامکی : 30007450

سایت : sepahangostar.com

ایمیل : info@sepahangostar.com

آدرس : اصفهان . چهار راه آپادانا . ابندای آپادانا دوم . ساختمان 148 . طبقه دوم . شرکت سپاهان گستر

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 398
  • بازدید کلی : 2,034